miercuri, 8 aprilie 2015

Activitate Şcoala altfel: vizită la Asociaţia "Luptăm cu autismul" Dorneşti

         Miercuri, 8 aprilie 2015, elevii clasei a VI-a B însoţiţi de doamna dirigintă Raicu Cristina au vizitat Asociaţia "Luptăm cu autismul" din Dorneşti.
         Redăm mai jos sumarul activităţii şi sentimentele celor ce au participat la această vizită: "Vreau sa spun ca am petrecut o zi minunata la Dornesti, unde ne-a intampinat dl director, care ne-a fost ghid in vizitarea si prezentarea scolii.Apoi am fost preluati de dna prof. Liliana Stefanesi, presedinta Asociatiei Luptam cu autismul, impreuna cu cl. a 6-a, pe care o coordoneaza.Acestia ne-au insotit in cladirea unde asociatia isi are sediul si cabinetul de terapie individuala.Elevii nostri au primit cate un balon, pe care era inscriptionat numele asociatiei si cauza pentru care lupta, dar si cate un flyer, apoi am urmarit un dans prezentat de elevii dnei. Stefanesi.A urmat vizionarea unor materiale referitoare la ceea ce inseamna autismul si cum ar trebui tratati copiii cu aceasta dizabilitate.Aici, elevii au avut ocazia sa adreseze intrebari sau sa-si impartaseasca parerile si experientele pe care le-au trait in legatura cu acest subiect.Trebuie sa mentionez ca am ramas uimita de cat de impresionati au fost unii dintre elevi, avand chiar lacrimi in ochi, atunci cand au fost prezentate filmulete cu unele cazuri ale copiilor autisti. De aceea ne-am gandit sa incheiem ziua intr-un cadru mai vesel si mai optimist.Asa ca am mers cu totii la pizza, unde elevii celor doua clase au socializat, si au schimbat nr de telefon, adrese de facebook si au facut fotografii. In drum spre casa, am facut in microbus o scurta evaluare a activitatii, in care elevii mei mi-au zis ca le-a placut atat de mult, incat nu-si gasesc cuvintele, iar un astfel de subiect, cum e integrarea copiilor cu autism  , necesita mai multe fapte, decat vorbe."








Niciun comentariu: